Recycle Design <3

Standard

Tack som tusan för ett heeelt fantastiskt år! Det är varit självutvecklande och givande så in i bomben. I alla fall för mig. Jag hoppas att vi kan hålla kontakten framöver och att vi fortsätter att återbruka. Lycka till med alla kommande projekt klassen! Tack också till Eva och Nicke för en grym dag ute i Näshulta. Här sitter jag med gråten i halsen, jag är lite töntig. Men jag är väldans glad för att jag fick chansen att träffa alla inspirerande och härliga människor under mitt år på Recycle Design. Ni gör något bra. Tack som fan!

Ber om ursäkt för dålig bildkvalitet. Kram

 

Detta bildspel kräver JavaScript.

2 responses »

Kommentera

