Pippikonst, kom och köp!

Standard

Hej hopp! Passar på att uppdatera denna blogg också, med anledning av evenemanget 100 meter konst som ägde rum i helgen. Jag sålde 2 tavlor till min största beundrare  😉 Men de tavlorna som inte blev sålda finns fortfarande tillgängliga. Bara att höra av er om ni är sugna. Priserna finns med på respektive foto.  Pengarna går oavkortat till buss-projektet såklart.

En kompis fyllde år i helgen så jag passade på att tälja en virknål modell jättestor. Förlagan är nämligen den nål som jag lånat av min lärare för att virka trasmattan som jag skrivit om tidigare. Nu återstår bara att tillverka en nål till mig själv innan det är dags att lämna tillbaka förlagan  😉

Köp lite konst nu då!

Kram på er.

Kommentera

